A képzés célja
Különbözőek vagyunk, más a vérmérsékletünk, eltérő a viselkedésünk. Más személyiségtípusba tartozunk, és ez alapvetően meghatározza az egymáshoz való viszonyunkat. Munkahelyi környezetben ennek felismerése különösen fontos, nem véletlen, hogy a cégek egyre több figyelmet fordítanak a viselkedési típusok megismerésére és az együttműködésük fejlesztésére. A képzés során a DISC viselkedési modellre építünk, ennek a kommunikációs hasznosságát ültetjük át a gyakorlatba. Megtanítjuk a résztvevőknek az egyes viselkedési típusok felismerését és megfelelő kommunikációs kezelését.
Várható eredmény
A résztvevők gyorsan képesek lesznek használni a saját személyiségükből és a partner személyiségtípusából adódó megfelelő kommunikációs stílust. Munkájuk során jobban fel tudnak készülni adott kommunikációs helyzetre (pl. ügyfélkapcsolat, konfliktusok megelőzése, illetve kezelése, zökkenőmentes együttműködés kialakítása). A DISC személyiségmodell alapelveire és az asszertív megközelítésre egyaránt építve sikeresebbek lesznek a kapcsolatépítésben és a tárgyalásban.
Kinek ajánljuk?
A képzést mindazoknak ajánljuk, akik jellemzően csapatban dolgoznak, és – a csapat vezetőjeként, vagy résztvevőként – sokat kommunikálnak másokkal. Ugyancsak hasznos lehet a képzés értékesítőknek, ügyfélszolgálati munkatársaknak, akik rendszeresen érintkeznek ügyfelekkel, illetve beszerzőknek, üzletkötőknek, akiknek sokszor kell helytállni tárgyalási szituációkban.
Rövid tartalom
A DISC személyiségmodell, és amire használhatjuk. Milyen vagyok én? Gyors DISC-felmérés. Személyiségtípusom erősségei, gyengeségei, lehetőségei. A partner személyiségtípusának gyors azonosítása gyakorlatokkal. Felkészülés a partnerre személyiségtípusok szerint. A nehéz partner kezelése. A személyiségtípus szerepe a win-win helyzet kialakításában. Követendő és kerülendő elemek a szavak és a magatartás szintjén. Hogyan gyakoroljak – hogyan fejlődhetek?
A képzés két napos, csoportlétszám maximum 12 fő. A képzést megelőzően a CQ Teszt™ felvétele szükséges.