A képzés célja

Amikor a prezentáción a projekt sikere, az ügyfél vagy a főnök meggyőzése múlik, csak egy esélyünk van. A cél ilyenkor a figyelemfelkeltő és emlékezetes forma megtalálása. Olyan módszerekkel segítjük a részvevők felkészülését jövőbeli helyzeteikre, amelyekkel újra és újra képesek lesznek élérni ezt.

Várható eredmény

A résztvevők előadói képességei javulnak, kommunikációs eszközeiket képesek lesznek tudatosabban használni. Megtanulnak jól felépített, világos, érthető és könnyen követhető prezentációt tartani a cégen belül és az ügyfelek előtt ugyanúgy. Egyszerű és könnyen alkalmazható technikákat sajátítanak el, amelyeket azonnal használhatnak, és megtanulják a lámpaláz kezelésének technikáját is.

Kinek ajánljuk?

Azoknak, akiknek gyakran kell prezentációt tartaniuk, de nem szeretik. Azoknak, akik szeretik, de érzik, hogy még fejlődhetnének. Azoknak, akik a prezentációjuk után nem kapnak kérdéseket (vagy megrendelést az ügyféltől).

Rövid tartalom

Milyen a jó prezentáció: kommunikációs alapok a beszéd és a testbeszéd szintjén. A meggyőzés eszközei. Céltudatos szerkesztés. A kevesebb több elve. Adatok, statisztikák, kimutatások a prezentációban. Sok információ átadása röviden. Ki a közönségem – szabályok a kommunikációs hexagram alapján. Előadói eszközök használata. A lámpaláz kezelése. A tartalom és a forma összhangja: a prezentáció formai szabályai. A puding próbája: előadás tartása a csoportnak.

A képzés két napos, csoportlétszám minimum 8, maximum 12 fő. A képzést megelőzően a CQ Teszt™ felvétele szükséges.